Hola vanuit arequipa - Reisverslag uit Cusco, Peru van Maaike Heemskerk - WaarBenJij.nu Hola vanuit arequipa - Reisverslag uit Cusco, Peru van Maaike Heemskerk - WaarBenJij.nu

Hola vanuit arequipa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

20 April 2008 | Peru, Cusco

Heyy!
Hoe is het bij jullie in nl? Blijft leuk om jullie reacties te lezen!aha.
Even een korte update! Ik ben vrijag avond 10uur vertrokken vanuit cusco! Het laatste avondje best gek! Dat ik nu zelf wegging. Puno was erg mooi met het titicaca lake! Puno zelf is niet zo heel groot! Maar we hebben en tour van 2 dagen gemaakt over het titicaca laken. Daarbij de drijvende rieten eilandjes bezocht erg mooi en op een ander eiland bij een gast fam overnacht!! Heel erg leuk, maar wel hard om te zien hoe die mensen daar leven op het eiland! Terug van de eilanden hebben we de bus naar arequipa geboekt voor de volgende dag! Een hele mooie bus rit want deze keer gingen we overdag reizen! Het s'nachts reizen was ons niet zo heel goed bevallen het was namelijk super koud en allebei bijna niet kunnen slapen! (Ik reis trouwens nog steeds samen met Petra! Erg gezellig!) Arequipa is ook weer een erg mooie en grote stad wel en beetje te vergelijken met cusco! Afgelopen vrijdag hebben we hier de 2 daagse trip gedaan naar de colca canyon! Vind het een beetje moeilijk om uit te leggen wat het precies is maar het was erg mooi! Ook de condors zien vliegen! ( zijn DE vogels van peru inmens groot!)Zijn gister avond terug gekomen. En nu zondag het laatste dagje alweer in Arequipa want morgen ochtend vertrekken we met de bus naar tacna, daar schijnt een erg mooi strand te liggen dus ben benieuw heb wel zin in het strand! Het is nu vandaag ook wel erg mooi en warm weer maar heb wel zin om even te kunnen zwemmen!haha
Ik ga nu even proberen wat foto's erop te krijgen!!
Heel veel liefs maaike

  • 20 April 2008 - 20:46

    Papa:

    Hey Maaik,Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Je doet echt leuke dingen!
    Lieverd blijf vooral genieten, en pas goed op jezelf!!
    Liefs papa

  • 20 April 2008 - 20:51

    Mama:

    Als papa iets schrijft kan ik natuurlijk niet achterblijven! Ik geniet van je verhalen en vond het heerlijk om even je stem te horen.Ben blij te horen dat het super goed met je gaat.
    Nog heel veel plezier en dikke kus mama

  • 21 April 2008 - 08:06

    Maaike:

    Heeey Maaikie! Wat een mooie foto's! Het ziet er echt super gaaf uit... Een hele andere werelend! Je gaat nu aan je kleurtje werken op het strand?! Of is het weer niet mooi genoeg? In Nederland is het eindelijk lenteweer, heerlijk! Lekker terrasjes pakken in Leuven:)
    Geniet!
    Liefsxxx

  • 21 April 2008 - 13:54

    El:

    Haaai Maaik,

    Wat een onwijze mooie foto's!! Nu kan ik me er eindelijk iets van voorstellen, van die Condors hahaha
    Ook de drijvende eilandjes zien er echt mooi uit!!

    Heo bevalt het rondreizen? Nu zul je toch iedere dag met je rugzak moeten sjouwen...gaat dat een beetje?
    Je ziet nu zeker een stuk meer van het land? Is het een beetje makkelijk reizen? Zijn er genoeg slaapplekken en is het vervoer een beetje te doen?

    Jeetjee lekker zeg, even strand! Dat is natuurlijk het ultieme vakantie gevoel!!
    Ik ben vandaag voor het eerst verbrand hahah en ik was er nog blij mee ook!! Het is hier dus ook best aardig, maar naar het strand kunnen we nog niet hoor!

    Nou meis, veeel plezier met het reizen! En gelukkig nog maar een maandje voordat je er weer bent!! Kijk er naar uit hoor hahahha!!
    Groeten aan Petra!! Have fun!!

    Dikke kus El


  • 23 April 2008 - 12:14

    Christa :

    Haaaay!
    Mooi die drijvende eilandjes man!
    Mis je Cusco al?
    Aan je verhalen te horen maak je nog genoeg mee dus dat zal misschien wel meevallen:D
    Leuk dat je zoveel dingen doet!
    En heerlijk dat je nu lekker naar het strand gaat.
    Hier in Nederland is het ook eindelijk wat lekkerder weer (zoals je uit de andere berichtjes vast al had kunnen opmaken)
    Eindelijk weer eens zonder jas naar buiten geweest en af en toe eens lekker buitenzitten(nog niet in bikini hoor haha;)..)
    Ik ben benieuwd hoe je het zult vinden bij tacna aan het strand daar! Zal wel even lekker genieten zijn.
    Ik moet nog 2 dagjes naar school en heb dan lekker vakantie! Ga in de tweede week (als ik eigenlijk alweer op school moet zitten) lekker met the family naar Portugal. Hopen nog snel even wat echte zon op te vangen en een beetje bruin te worden want als dat voorbij is duurt het nog maar 2 weken totdat je terugkomt!

    Een beetje een standaard afsluitingstekst maar toch wens ik je nog heel veel plezier daar!
    xx Christa

  • 23 April 2008 - 18:53

    Danielle:

    hey maaike
    echt heel gaaf die foto's,lijkt me heel bijzonder om t in t echt te zien.
    zo te horen heb je het nog steeds erg naar je zin,daar kan ik me wel wat bij voorstellen als ik dit lees,echt heel gaaf,nou veel plezier nog, groetjes Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Maaike

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 20177

Voorgaande reizen:

08 Februari 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: