Aangekomen in australie/ Sydney!! - Reisverslag uit Nederland, Verenigde Staten van Maaike Heemskerk - WaarBenJij.nu Aangekomen in australie/ Sydney!! - Reisverslag uit Nederland, Verenigde Staten van Maaike Heemskerk - WaarBenJij.nu

Aangekomen in australie/ Sydney!!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

10 December 2014 | Verenigde Staten, Nederland

Ahh raar idee dat ik nu dan aangekomen ben in australie en dat ik hier 3 maanden blijf:)! De reis was erg lang maar viel mij alles mee! We hadden een tussenstop van 10 uur in Taipei daar een aantal uurtjes kunnen slapen in een hotel! Want in het vliegtuig wilde dat niet echt lukken!!
De eerste week met de groep zit erop! Alles is goed geregeld: simkaart, bankrekening en pas en het hostel is prima! Het was erg gezellig! De eerste avond gelijk een Australische bbq inclusief kangoeroe filet en krokodillen hamburger! Volgende dag Sydney bekeken waaronder natuurlijk Opera house en hourberbrug! Vind het een super mooie stad! Weet nog niet echt met welke stad in Europa ik het moet vergelijken:)!
6dec zijn we naar de blue mountains, tree sisters en een wild park geweest! Waar de kangoeroes gewoon los liepen! Super mooi ook! Savonds uitgeweest wat ook erg leuk was!
Zondag hebben we een super mooie wandeling bij manly gemaakt! Die eindigende op het strand! Aan een
frisse duik waren we wel toe! Het weer is hier wel super raar! Want na een tijdje op het strand gelegen te hebben begint het ineens onwijs te onweren inclusief hagelstenen!
Maandag 3 uur in de bus voor het surfen! Was ook erg leuk om te doen maar super intensief:)!! Dat was tevens de laatste dag met de groep!
Gisteren heb ik met 2 anderen uit de groep (Sharon en Patrick) Sydney zelf bekeken en een gratis tour van 3 uur door Sydney gevolgd! Ook erg leuk!!
Wij blijven met z'n drieën ook nog 1 nacht in het hostel! Morgenavond (donderdag) pakken we de nachtbus naar Melbourne! Hier hebben we dan ook al een hostel voor 7 nachten! Sharon en Patrick willen daar werk gaan zoeken! Ik wil dan naar Tasmanië! En oud en nieuw vier ik dan waarschijnlijk in Melbourne! Daarna heb ik 5jan een 10 daagse tour vanaf adelaide naar Alice springs en eyers rock! Vanaf Alice springs wil ik dan naar cairns vliegen om de oostkust te gaan doen!! Ben super benieuwd! Wel een beetje spannend dat ik alleen verder ga:)!! Hoe is het verder bij jullie in Nederland! Ik zal ook even wat foto's uploaden en daarna gaan we naar bondy beach:)!! Zo'n gek idee dat het december is en dat de feestdagen eraan komen:)! Ik heb echt het idee dat het juli is:)!!
Xx vanuit het verre australie!!

  • 10 December 2014 - 07:59

    Tineke:

    Lieve Maaik,
    Lijkt me echt raar inderdaad dat het net juli lijkt! Wij zitten nu in een najaarsstorm! Dus geniet maar ff lekker van het mooie weer!
    Die foto met kangaroe is super!
    Lieverd maak er wat van en geniet!
    Dikke kus mama

  • 10 December 2014 - 20:14

    Marjola:

    Super!!! Wat maak je veel mee, echt gaaf. Enne ben jaloers op die 30 graden....
    Geniet nog lekker en ik lees je verhalen wel. X

  • 10 December 2014 - 20:51

    Papa:

    Leuk verhaal Maaik, hoop dat er nog heel veel mooie verhalen uit Australië komen!
    En mooie foto's.
    Veel plezier,geniet ervan! Kus papa

  • 10 December 2014 - 22:13

    José:

    Hoi Maaike,

    klinkt allemaal super zeg!
    En je zult heus niet alleen op pad zijn, overal zijn backpackers en je vindt zo aansluiting! Is je nu ook alweer gelukt! En waar vier je kerst dan? Tasmanië is ook groot toch!
    Geniet van het lekkere weer, fietsen in de storm is niet iets waar je op zit te wachten!
    Kus Yarrow en José

  • 12 December 2014 - 08:32

    Tessa:

    Hi Maaike,

    Blij dat alles zo goed gaat en aan de enthousiasme in je verhaal heb je het echt super in Australië! Geniet van alle mooie dingen die je gaat zien en doe voorzichtig daar. Denk aan je hoor en een beetje jaloers ben ik ook!! Hihi xxx

  • 12 December 2014 - 11:38

    Esther:

    hoi Maaike,

    Nog gefeliciteerd met je pa: was gezllie klein clubje gisteren.
    Je verhalen zijn super leuk om te volgen: wat super leuk allemaal wat je allemaal al hebt meegemaakt in korte tijd!!
    Geniet ervan have Fun nog daar en fijne dagen samen met de andere: fijn dat jullie dan nog met elkaar zijn.

    Tot snel

  • 12 December 2014 - 20:38

    Oma:

    Hallo Maaike fijn,dat.je het zo naar je zin heeft
    Ik heeft lekker geslapenin jouw bed
    Je vader heeft lekkergekookt.
    Ik ben wel een pond aangekomen
    Zeg lieve schat een kus van mijn
    en in gedachten voel ik hem op mijn wang!
    Veelliefs Oma

  • 23 December 2014 - 22:57

    Gerard En Tiny:

    Lieve Maaike,
    Wat ontzettend leuk om te lezen hoe het met jou gaat. Helemaal in Australië.
    En daar ook de jaarwisseling meemaken. Wat dapper dat je deze stappen durft te nemen.
    En wat ontzettend veel ervaringen maak je mee. Dit is heel bijzonder .
    Een mooi land,met kangoeroe,Pinguin ,jouw lievelingsdieren, en vele andere mooie dingen die je mee maakt. Wij willen jou nog een hele fijne voortzetting toewensen in deze reis.
    Geniet ervan en fijne feestdagen toegewenst.
    Lieve groet Gerard en Tiny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nederland

Maaike

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 20164

Voorgaande reizen:

08 Februari 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: