Nog even snel een kort berichtje voordat ik vertre - Reisverslag uit Cusco, Peru van Maaike Heemskerk - WaarBenJij.nu Nog even snel een kort berichtje voordat ik vertre - Reisverslag uit Cusco, Peru van Maaike Heemskerk - WaarBenJij.nu

Nog even snel een kort berichtje voordat ik vertre

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

11 April 2008 | Peru, Cusco

Hai hai,
Nog even een kort berichtje uit Cusco. Vanavond vertrek ik naar Puno. Puno ligt aan het titicaca lake en staat bekend om de rieten eilandjes! Ben benieuwd. Dit weekend ben ik naar Manu geweest (jungle) Was erg leuk veel vogels en aapjes gezien!! De foto's staan bij het vorige bericht tussen de andere foto's want ik kan er maar 10 plaatsen en aan gezien het plaatsen van foto's zo lang duurt was ik al een klein uurtje bezig met 4 foto's vandaar ook nu het bericht! Ook zijn we van de week naar een voetbal wedstrijd geweest hier! Brazilie- peru was erg gezellig jammer dat ze met 3-0 verloren maarja! Was ook wel weer grappig want bij de 2-0 hoorde je overal vamos en liep het dus aardig leeg! Maar toch de over blijvers klapte aan het eind wel voor de tegenstander!
Gister me laaste avond in cusco gehad wel gek maar wel goed ben nu wel een beetje klaar hier! Ook heb ik me ticket trouwens verlengd! Met 3 weken wil gewoon nog niet naar huis! Ben verliefd geworden op peru!haah het is gewoon zo'n mooi land!! NU kom ik 24mei terug! Nou jullie zijn geloof ik wel weer op de hoogte! Tot het volgende bericht!!!
Kuss Maaike

  • 11 April 2008 - 17:23

    Christa:

    Heeey Maaikie!!:D

    Aah vet leuk om je verhalen te lezen en ook nog wat foto's te zien!
    Het ziet er echt supermooi uit voor zover ik heb kunnen zien on the pictures!!
    Die tocht uit je vorige bericht klonk inderdaad wel zwaar zeg. maar wel heel cool!
    En spannend dat je nu Cusco achter je laat en naar Puno gaat!
    Het titikaka meer klinkt erg leuk! volgens mij ken ik die naam uit peking express als ik me niet vergis haha!
    ook supervet trouwens dat je naar de jungle bent geweest!
    En de voetbalwedstrijd ook helemaal leuk natuurlijk!
    Ben blij dat je je zo vermaakt daar hoor!
    Dat het zelfs zo leuk is dat je langer wegblijft is een goed teken;)
    Ellen vertelde het al aan me..Moet ze je nog langer missen!! hihi
    Nou heeeel veel plezier bij de rieten eilandjes!
    (ik las trouwens eerst verkeerd en dacht dat je verliefd was geworden op een peruaan hahah.. daar is nog geen sprake van:P? )
    Ga je die laatste 3 weken dat je langer blijft nog naar speciale dingen?
    Of blijf je nu bij het titicaca meer?

    geniet ervan maaik!
    kusss Christa

  • 12 April 2008 - 08:41

    Ingeping:

    Dag lieverd! leuk weer je berichtje en je foto's!! Veel plezier met reizen en valt wel een beetje tegen hoor dat je langer weg blijft haha
    Is in iedergeval een teken dat je het naar je zin hebt!! Tot mails!! kus ing

  • 12 April 2008 - 10:02

    Carolien En Nienke:

    Hoi maaike, Leuk om al je belevenissen te lezen. En gebeurd genoeg en je onderneemt veel. Groot gelijk om er alles uit te halen wat er in zit. Verbaas me over je ondernemings lust. Maar doe waar je plezier in hebt, want deze belevenissen kan niemand je meer af nemen. Veel plezier de laatste weken en we hopen je gezond en wel terug te zien in Nederland.
    Nienke en Carolien

  • 12 April 2008 - 11:46

    Adrie :

    hoi maaike
    fijn dat je het naar je zin heb daar ,en er nog een paar weken aanvast plakt.je heb gelijk dat je dat doet ,je bent er nu ,en voor je het weet duurt het mischien best lang voor je eens terug gaat .veel plezier

    adrie

  • 14 April 2008 - 19:00

    El:

    Haai Lieverd,

    Jeeeeeej nog meer foto's!! Echt superr leuk om die te zien!! Dan kunnen wij echt ff beter een voorstelling maken van hoe het daar is!
    Dat jongetje van het vrijwillegerswerk is echt een schatje zeg!!

    En dan is nu het spannendste gedeelte aangebroken denk ik...het rondreizen!!
    Maar volgens mij ook het allerleukste en mooiste gedeelte!! Want wat zul je nu nog veeeeel meer zien van het land!
    Is het nu ook de bedoeling dat je buiten Peru gaat reizen of dat niet?
    En is je tas nog een beetje te dragen of loop je nu met 20 kilo op je rug? Hihi ik hoop het niet voor je!!

    Nou meiss heel veel plezier in Puno en natuurlijk in de verdere steden/dorpjes die je nog gaat bezoeken!!
    Ik mis je wel hoor maar vind het echt super voor je dat je het zo naar je zin hebt en nog 3 weken blijft!!
    Havee funnnn!!!

    Hele dikke kus Ellen

  • 20 April 2008 - 18:02

    Kim:

    he chica!

    Hoe is t? Had eigenlijk al gehoopt op een verhaaltje, maar helaas ;) hoe was/is Puno? ga je nog naar Bolivia? Ik ga morgen vertrekken naar Ica, heb er wel zin in.. heb het wel gehad met Cusco, iedereen is weg op Eef en Steffi na.. (vind het wel sneu voor hun trouwens) Dus wordt tijd om het warme nest te verlaten... he heel veel plezier nog, ik hou je weblog bij.. groeten aan Petra.. gaan jullie trouwens nu samen verder of niet? Adios! kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Maaike

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 20171

Voorgaande reizen:

08 Februari 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: