Goed nieuws me tas is gearriveerd in cusco!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Maaike Heemskerk - WaarBenJij.nu Goed nieuws me tas is gearriveerd in cusco!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Maaike Heemskerk - WaarBenJij.nu

Goed nieuws me tas is gearriveerd in cusco!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

20 Februari 2008 | Peru, Cusco

Holla!!
Wat een leuke reacties allemaal!Erg leuk om te lezen! Ik heb inmiddels ontdekt dat ik gratis kan internetten op de school waar ik spaans studeer!Dus ik dacht zal jullie weer even updaten!Neem dat studeren trouwens maar serieus!hah ben inmiddels begonnen! Het is wel wat lastig en het gaat er serieus aan toe met zelfs huiswerk! Ik heb 5 dagen per week les van 8.30-10.15 en van 10.45-11.30!
Ook het nl meisje is gearriveerd in het gezin! Erg gezellig kon ook veel dingen van haar lenen, maar DAT is nu niet meer nodig want ik heb me tas vorige week woensdag op het vliegveld van cusco opgehaald!! Woehoe!!
Ik zit vandaag alweer 1,5 week in Peru maar het lijkt wel langer! Heb veel dingen gadaan deze week o.a 3 musea bezocht, een city trip gedaan met o.a. naar saqsay woman! Echt super mooi!Zondag naar pisac geweest en giser naar een soort zwarte markt zo leuk al die kleurtjes! Straks een bezoek aan een weeshuis voor kinderen lijkt me ook super! Ik heb het dus heeel erg naar me zin!!
Dit is alleen even een kort bericht moet er weer vandoor, worden zo opgehaald om naar het weeshuis tegaan!!

Adiossss

  • 20 Februari 2008 - 19:33

    Dieuw En Floor:

    Hey maaike
    Gelukkig dat je, je tas weer hebt!! Met ons gaat het ook goed hier! De voetbal helaas verloren en m'n andere teen is ook blauw haha... Floor heeft gewonnen met korfbal
    De resultaten van de toetsen heb ik helaas nog steeds niet. Volgende week vakantie dus hard werken daarna ga ik stage lopen bij de kleuters ik ben benieuwd, bij die kleine kinderen.
    Ik ben benieuwd naar je foto's heel veel plezier en geniet van de mooie dingen
    Groetjes van floor
    x-je dieuw

  • 20 Februari 2008 - 21:14

    Gerard En Tiny:

    Fijn om te horen dat je het zo naar je zin heb geniet ervan.
    Nu je weer je eigen spullen hebt voelt ook weer goed
    Groetjes van on Maaike en veel plezier ook met leren spaans

  • 21 Februari 2008 - 07:33

    Maaike:

    Maaikie!!! dat klinkt allemaal errrug goed:D volgende keer een berichtje in het spaans? ook heel fijn dat je tas gearriveerd is! hou ons op de hoogte he! geniet! liefs, Maaike

  • 21 Februari 2008 - 18:36

    Christa:

    Heeey Maaik!
    Wat een vreemd idee dat je nu helemaal daar zit man!
    Goed om te lezen dat je tas iniedergeval weer terecht is!! Je hebt hem natuurlijk niet voor niets zo taktisch ingepakt!

    Ik hoorde van El dat je alweer verbrand was?
    Lekker weertje dus?
    Ik hoop dat het met je Spaans een beetje opschiet..
    Is het uitgaan daar ook gezellig?
    Leuk dat er een nederlands meisje is waarmee je leuke dingen kan doen!

    Heel veel plezier nog en ik lees je berichten nog wel!

    Kus!

  • 22 Februari 2008 - 12:35

    Ada:

    hoi maaike
    comestas?
    ja ja ik spreek ook spaans
    wat en hoe boekje
    fijn dat je het zo naar je zin hebt
    doe goed je best en geniet ervan
    het is een eenmalige ervaring
    adios
    ada

  • 22 Februari 2008 - 15:21

    Ellen:

    Haaaaii lieverd!!

    Ik kon niet achterblijven, mijn halve familie heeft al wat geschreven hihi!
    Maar gelukkig is je tas weer terecht! Eindelijk kan je weer andere kleren aan haha en je had al zoveel mee! Word je er al gek van?
    Hoe was het weeshuis? Ik ben echt benieuwd, dat lijkt me echt super om te zien!
    En dan denk je eindelijk klaar met school je hebt je diploma op zak, denk je lekker te gaan relaxen drie maanden en dan krijg je ook nog gewoon huiswerk!!Je hebt alleen nu geen Dieuw en El die je helpen haha!

    Ik heb echt het idee alsof je al weken weg bent!Heel vaag dat jij daar gewoon lekker mooi weer hebt en hele andere dingen meemaakt. En wij zitten hier gewoon nog, keihard te blokken voor school!
    Dus ik zou zeggen geniet er echt van!!
    En hoop snel weer wat te horen!

    Dikke kus Ellen

  • 23 Februari 2008 - 20:40

    Cella:

    Maike, wat leuk dat iedereen een beetje kan volgen hoe je het maakt. Blij dat je goed en gezond bent gearriveerd en dat je het prima naar je zin hebt in het gastgezin. De Spaanse les gaat volgens mij helemaal goedkomen. Je moet maar zo denken: elk woord wat ik onthoud is weer meegenomen. Geniet vooral van je omgeving, want, zoals je zelf al zegt, de tijd gaat snel, benut elke minuut. Je zus mist je wel hoor, maar gelukkig houden jullie elkaar zo op de hoogte. Ze moet alleen bij Hoogvliet wat harder werken, maar ja, doet geen kwaad hoor. Hier is het kwakkel voorjaarsweer, dan weer net en koud en dan weer een zonnetje. Maike heel veel plezier en ik hoor van Ing wel weer hoe het met je gaat. Groetjes en het allerbeste, ook van Henk, Shanta en Vincent en natuurlijk van mij.
    en natuurlijk van mij.

  • 24 Februari 2008 - 13:06

    Ingrid:

    He lieverd, was idd wel jammer dat ik die twee dagen niet kon snowboarden maar dat relaxen in het zonnetje was ook niet verkeerd ;)
    Wat leuk dat je al een vaste stam kroeg hebt!! Ben nu al benieuwd naar je salsa kunsten :) Ik reageer maar op je site want anders heb je alleen maar extra mailtjes die je moet lezen en het is leuker als je je kostbare tijd aan je weblog kan besteden zodat iedereen je leuke verhalen kan lezen :)
    Gister na twee weekenden vrij geweest te zijn weer gewerkt bij de hoogvliet... wel anders zonder jou daar, maar ze zijn je nog niet vergeten want veel mensen waren benieuwd hoe het met je ging!!
    Hoe was het trouwens bij het weeshuis? En echt super leuk dat je een week in een andere stad gaat studeren, volgens marink moet je dat echt doen!! Nou maaik ik ga me ff omkleden etc. want ga vanavond met Clemens zijn familie uit eten!! dus heel veel plezier en ik denk aan je hoor! dikke kus ing

  • 25 Februari 2008 - 18:07

    Marijke:

    Hallo Maaike.
    Ben nu voor het eerst op jouw site. Erg leuk. Nooit geweten dat het bestond. Wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin heb he?
    Nou meid veel plezier in Peru en wij blijven je volgen.


  • 26 Februari 2008 - 20:54

    Petula :

    Ik hoorde via m'n moeder dat je in Peru zit en ze gaf me de link naar deze site. Gaaf zeg dat je in Peru zit en dan blijf je daar ook nog een lange tijd, 3 mndn toch? Heb je de inca trail al gelopen? Die heb ik met een vriendin gelopen en we hebben oud en nieuw gevierd in Cusco, super was het. Geniet ervan!!! Liefs van Petula en de rest van de familie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Maaike

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 20170

Voorgaande reizen:

08 Februari 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: