Mancora - Reisverslag uit Máncora, Peru van Maaike Heemskerk - WaarBenJij.nu Mancora - Reisverslag uit Máncora, Peru van Maaike Heemskerk - WaarBenJij.nu

Mancora

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maaike

15 Mei 2008 | Peru, Máncora

Haj haj!!
Nog even een kort berichtje van mij! Inmiddels Angelien ontmoet in lima! Een paar leuke daagjes gehad in lima! En afscheid genomen van Petra! Wij zijn toen richting het noorden gegaan! Met als eerste stop trujillo! Hier een paar ruines bezocht maar verder was het hier niet heel erg leuk dus we zijn snel richting Mancora gegaan! Hier zitten we nu al een paar dagen! Een paardrij toer gehad en vandaag gesurft! Deze plek staat in de top5 van beste plekken om te surfen in de wereld! Ging al aardig goed!
Zaterdag gaat angelien door naar equador ik blijf dan nog lekker een paar dagen hier aan het strand en dan ga ik weer terug naar lima! Om vrijdag daar het vliegtuig te nemen, komt nu wel snel dichterbij!!
Kuss

  • 16 Mei 2008 - 16:00

    Maaike:

    Heey surfdude;) Stoer hoor, lijkt me echt gaaf!! Maar bijn naar huis he... Leuk!! En natuurlijk jammer dat je afscheid moet nemen van Peru... Je zal dat lekkere leventje wel gaan missen of niet? Geniet nog van!
    dikke kus

  • 16 Mei 2008 - 17:24

    Mama:

    Lieve Maaik,
    Ik kijk er echt naar uit dat je weer thuis komt!Zal best even wennen zijn voor jou, maar komt goed!
    Maar eerst ga je lekker op het strand even bakken en alle belevenissen laten zakken! Lijkt me een heel goed plan!
    Lieverd nog een lekker weekje genieten en tot gauw, dikke kus

  • 19 Mei 2008 - 20:55

    Dieuw:

    Whaa je hebt gewoon gesurfd!!Gaaf!!
    Nou ik wil je even voor de laatste paar dagen heel veel plezier en lol wensen.
    Raar idee dat je daar nog zit maar bijna alweer naar huis moet. Jammer voor jou, maar leuk voor ons, dat we je eindelijk weer zien!!
    ik kan nu eindelijk zeggen: geniet van de laatste dagen en tot gauw!! haha
    xx dieuw

  • 19 Mei 2008 - 21:45

    Angelien:

    hey lieverd,

    Hoe gaat het in Mancora, je gaat nu ongeveer naar Lima, succes in de bus.....
    The trip naar equador was bizar, chaos maar wel grappig. Eerst de grens over, bijna bestolen, verkeerd geld aangenomen enz... Ben pas in de columbiaanse grens uitgestapt omdat ze steeds zeiden, nog 3 uur, nog 2 uur enzo. Ze dachten dat ik naar columbia wilde.... hahaha, weer terug in de bus voor 3 uur. Was er uiteindelijk om 12 uur haha... Maar goed, hier gaat het top, al een eerste afspraak gemaakt met een tuinder en morgen eerst nog mountainbiken...

    Heel veel plezier nog in Lima, kuskus en een dikke knuffel

  • 21 Mei 2008 - 13:55

    Tiny:

    Hoi Maaike,
    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en veel mensen ontmoet.
    Wat een ervaringen zeg!
    Je hebt zeker niet stil gezeten maar je tijd goed benut
    Nog een paar daagjes en dan weer heerlijk thuis komen.
    Ik wens je nog een paar fijne dagen toe en een hele goede terug reis.
    Tot snel Maaike!!

    Groetjes vanuit de Marsstraat doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Máncora

Maaike

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 8747
Totaal aantal bezoekers 20160

Voorgaande reizen:

08 Februari 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: