AUSTRALIE!!! - Reisverslag uit Nederland, Verenigde Staten van Maaike Heemskerk - WaarBenJij.nu AUSTRALIE!!! - Reisverslag uit Nederland, Verenigde Staten van Maaike Heemskerk - WaarBenJij.nu

AUSTRALIE!!!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

13 November 2014 | Verenigde Staten, Nederland

Hallo allemaal!

De naam van dit dagboek is niet meer helemaal up to date maar dat mag de pret niet drukken:)!! (Weet even niet hoe ik dat kan veranderen)! 2 dec vertrek ik voor 3 maanden naar australie! Super veel zin in! Het aftellen is nu echt begonnen! Voor diegene die het leuk vinden heb ik toch besloten om te gaan proberen dit dagboek bij te houden zodat jullie een klein beetje mee kunnen genieten:)! En ik vond het de vorige keer super leuk om jullie reacties te lezen!! Word dus vervolgd:)!!

Xx Maaike

  • 05 December 2014 - 11:26

    José:

    Hey Maaike,

    goede reis gehad?
    Wat een andere wereld zul je in zijn!!! Spannen allemaal!
    Ik hoop dat je geniet daar en lekker weer hebt!
    Kijk uit naar je reisverhalen!
    Liefs Yarrow en José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nederland

Maaike

Actief sinds 27 Jan. 2008
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 20156

Voorgaande reizen:

08 Februari 2008 - 09 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: